Ofertas de emprego de help desk informatica
26-50 de 108 vagas de emprego
- Lisboa 54
- Porto 11
- Viseu 11
- Aveiro 4
- Braga 3
- Portalegre 3
- Albufeira 2
- Alfragide 2
- Amadora 2
- Bragança 2
- Lisboa 59
- Porto 12
- Viseu 12
- Aveiro 4
- Faro 4
- Braga 3
- Portalegre 3
- Setúbal 3
- Bragança 2
- Castelo Branco 2
- Help Desk 88
- Desenvolvedor Python 13
- Suporte Técnico 2
- Consultor de TI 1
- Operador 1
- bnp paribas 4
- primeit 4
- solidnetworks business consulting 3
- winprovit 2
- aubay portugal 1
- experis 1
- feedzai 1
- holmes place 1
- Autônomo
- Efetivo
- Estágio 6
- Não definido
- Prestador de Serviço
- Temporário
- 12x36
- A combinar
- Jornada flexível
- Período integral 4
- Tempo parcial
- Último dia 50
- Última semana 95
-
Customer Support Representative (Dutch and English Speakers)
Cross Border Talents Lisboa, Lisboa
...help desk, or call center environment is preferred. Strong communication and interpersonal skills. Comfortable using customer service tools (e... Zendesk...
Há 7 dias em Vagas.ptRelatório -
Oferta: Técnico de Suporte a Cliente Empresarial (TI)
novo Resolve Corporation Braga, Braga
...Técnico de Suporte a Cliente Empresarial (TI) – Resolve, LdaReferência: 7331---Data de referência: 30-12-2024Local: Braga, PortugalÁrea: Informática...
Há 1 dia em Vagas.ptRelatório -
German Service Desk Agent
Cross Border Talents Lisboa, Lisboa
Social network you want to login/join with: As a Service Desk Agent, you will be the first point of contact for technical and customer support inquiries for our
Há 6 dias em Vagas.ptRelatório -
Técnico de Help Desk e Field Support
PCPronto Lisboa, Lisboa
...de serviços e comercialização de soluções tecnológicas, com 20 anos de mercado. Para reforçar a nossa equipa estamos a recrutar um Técnico de Help Desk...
Há Mais de 30 dias em EmpregoXLRelatório -
Analista Help Desk
novo Humgroup São Pedro do Sul, Viseu
Principais Atividades Prestar suporte aos usuários no suporte ao software; Suporte aos usuários no atendimento em primeiro nível com suporte ao usuário final e
Bruto/anual: 30.000€
Há 7 h 46 minutos em Talent.comRelatório -
French-Speaking Service Desk Agent - Remote
City Job Offers Viseu, Viseu
French-speaking Service Desk Age*nt. *(Remote anywhere in Portugal) *Are you a positive person who wants to help find solutions through innovative technology? I
Há 6 dias em Vagas.ptRelatório -
IT Service Desk Trainee
COFCO International Porto, Porto
COFCO International is a global. Business with a clear vision, strong values and a positive culture, focused on being a leader in the global grains, oilseeds an
Há 2 dias em Vagas.ptRelatório -
Senior Fullstack Developer (Python/React)
Intellias Vila de Rei, Castelo Branco
...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
Há 7 dias em Vagas.ptRelatório -
Senior FullStack Developer (Python/React) relocation to Port
Descompagnons Trabalho Temporário Lda Lisboa, Lisboa +2 localizações
...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
Há 3 dias em Vagas.ptRelatório -
Senior FullStack Developer (Python/React)
Descompagnons Trabalho Temporário Lda Faro, Faro +1 Localização
...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
Bruto/anual: 60.000€
Há 4 dias em JobleadsRelatório -
Help Desk Technician
novo Allient Porto, Porto
Allient Inc. Is in growth mode and currently seeking a Help Desk Technician to join our team in Porto, Portugal The Help Desk Technician will provide...
Bruto/anual: 25.000€
Há 19 h 27 minutos em Talent.comRelatório -
Senior FullStack Developer (Python/React) relocation to Port
Descompagnons Trabalho Temporário Lda Portalegre, Portalegre
...are endless. The product includes features such as scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
Há 3 dias em Vagas.ptRelatório -
Senior FullStack Developer (Python/React)
Descompagnons Trabalho Temporário Lda Castelo Branco, Castelo Branco
...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
Senior FullStack Developer (Python/React)
Descompagnons Trabalho Temporário Lda Lisboa, Lisboa
...to payroll. The product includes features such as scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
Há 2 dias em Vagas.ptRelatório -
Senior FullStack Developer (Python/React)
novo Descompagnons Trabalho Temporário Lda Viseu, Viseu
...are endless. The product includes features such as scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
Há 1 dia em Vagas.ptRelatório -
Senior FullStack Developer (Python/React) relocation to Port
Descompagnons Trabalho Temporário Lda Lisboa, Lisboa
...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
Bruto/anual: 60.000€
Há 3 dias em JobleadsRelatório -
Help Desk Specialist
novo aubay portugal Porto, Porto
Your connection with Aubay starts in the following lines: Aubay Portugal is a multinational French company, in Portugal since 2007. We have offices in Lisbon an
Bruto/anual: 35.000€
Há 19 h 26 minutos em Talent.comRelatório -
Senior FullStack Developer (Python/React)
Intellias Portalegre, Portalegre +1 Localização
...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
Há 7 dias em Vagas.ptRelatório -
Senior FullStack Developer (Python/React)
Descompagnons Trabalho Temporário Lda Bragança, Bragança +1 Localização
...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
Consultant for Innovation Advisory
Civitta Porto, Porto
OverviewReady to embark on a journey of opportunity? Join a team of 750+ employees in 20+ countries in the first consultancy originating from CEE. We bring toge
Há 7 dias em Vagas.ptRelatório -
It Engineer
GoCardless Lisboa, Lisboa
GoCardless is a global bank payment company. Over 100,000 businesses, from. Ups to household names, use GoCardless to collect and send payments through direct d
Há 7 dias em Vagas.ptRelatório -
Senior FullStack Developer (Python/React)
novo Intellias Lisboa, Lisboa
...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
Há 14 h 45 minutos em WhatjobsRelatório -
Técnico(a) de Informática/Helpdesk
novo Huork.com Lisboa, Lisboa
Técnico(a) de Informática/Helpdesk Local: Lisboa Condições oferecidas ao colaborador: Vencimento Base Mensal compatível com a função e experiência...
Há 19 h 30 minutos em Talent.comRelatório -
Wealth Management Front Office Trainee
BNP Paribas Lisboa, Lisboa
About The Job The trainee would equally share. Her time across 2 teams: Execution Middle Office and Execution Desk The main mission of the Execution Middle Offi
Há 2 dias em Vagas.ptRelatório -
Application Support (German Speaking)
Sensei Lisboa, Lisboa
...Help Desk / Application Support including handling with Incident Management Tools. Experience in technical analysis regarding IT applications. Experience...
Há 27 dias em Vagas.ptRelatório
« Anterior 1 2 3 4 5 Seguinte »
Notificar novos anúncios