Ofertas de emprego de help desk informatica
26-50 de 115 vagas de emprego
- Lisboa 66
- Viseu 7
- Porto 5
- Aveiro 4
- Setúbal 4
- Amadora 2
- Beja 2
- Braga 2
- Faro 2
- Portalegre 2
- Lisboa 69
- Viseu 7
- Porto 6
- Aveiro 4
- Setúbal 4
- Faro 3
- Beja 2
- Braga 2
- Castelo Branco 2
- Portalegre 2
- Help Desk 83
- Desenvolvedor Python 23
- Administrador De Sistemas 1
- Analista De Suporte 1
- Assistente Comercial 1
- Consultor de TI 1
- Suporte Técnico 1
- Webmaster 1
- bnp paribas 4
- era 1
- reditus business solutions 1
- stefanini 1
- wondercom 1
- Autônomo
- Efetivo
- Estágio 2
- Não definido
- Prestador de Serviço
- Temporário
- 12x36
- A combinar
- Jornada flexível
- Período integral 5
- Tempo parcial 1
- Último dia 35
- Última semana 66
-
Técnico De Helpdesk Regional - Zona Centro/Sul
INTELCIA Setúbal, Setúbal +2 localizações
A Intelcia Shared Services é uma linha de negócio da Intelcia Portugal, especializada em soluções de Business Process Outsourcing (BPO), Recruitment Process Out
Há 2 dias em Vagas.ptRelatório -
Técnico Helpdesk - €2.605,6 Por Mês
Adecco Recursos Humanos Lisboa, Lisboa
O profissional atuará como Técnico Helpdesk, resolvendo problemas técnicos, registrando pedidos de suporte e oferecendo orientação. Contrato temporário.
Há 10 dias em Vagas.ptRelatório -
Técnico de Suporte/Helpdesk (m/f)
Wondercom Covilhã, Castelo Branco
...técnicoGestão dos tickets de suporte técnicoRequisitosCurso Técnico Profissional (nível 4 do Quadro Nacional de Qualificações) ou Licenciatura em Informática...
Há Mais de 30 dias em Vagas.ptRelatório -
Técnico de Helpdesk (suporte em Inglês)
Reditus Business Solutions Lisboa, Lisboa
OverviewO Grupo Reditus, especialista em Tecnologia de Informação e Serviços de Outsourcing, está a crescer a sua equipa para um prestigiado cliente multinacion
Há Mais de 30 dias em Vagas.ptRelatório -
1st Line It Helpdesk - Grow Your Tech Career In Mafra
novo Compuworks Lisboa, Lisboa
...a oportunidade de trabalhar com tecnologias de ponta, em um ambiente dinâmico e inovador. O profissional selecionado irá gerir parque informático Help Desk...
Há 1 dia em Talent.comRelatório -
Senior IT Support Specialist — Workplace & Projects
Inetum Lisboa, Lisboa
A European leader in digital services is seeking an IT Support professional in Lisbon. You will provide second-level Help Desk support, collaborate on...
Bruto/anual: 40.000€
Há 2 dias em JobleadsRelatório -
Técnico De Helpdesk (Suporte Em Inglês)
Go Work Viseu, Viseu
Detalhe da Oferta: O Grupo Reditus, especialista em Tecnologia de Informação e Serviços de Outsourcing, está a crescer a sua equipa para um prestigiado cliente
Há 10 dias em Vagas.ptRelatório -
Customer Support Representative (Dutch and English Speakers)
Cross Border Talents Lisboa, Lisboa
...help desk, or call center environment is preferred. Strong communication and interpersonal skills. Comfortable using customer service tools (e... Zendesk...
Há 22 dias em Vagas.ptRelatório -
Técnico de Helpdesk para Suporte aos Utilizadores
Empregoxl Lisboa, Lisboa
...informática ou experiência equivalente. Horário: 8h e as 20h (8 horas diárias) Trabalho remoto (presencial 1 dia por semana) e integrado num regime de...
Há 12 dias em Vagas.ptRelatório -
Técnico de helpdesk de TI
Real Hotels Group Amadora, Lisboa
Vem fazer parte da nossa equipa no Real Hotels Group! Se procuras uma experiência num ambiente dinâmico, onde a excelência no atendimento e a dedicação ao clien
Há 10 dias em Vagas.ptRelatório -
Helpdesks it
novo Opentek Solutions Lisboa, Lisboa
Responsabilidades e Funções do Cargo: Fornecer contato de primeiro/segundo nível e resolução de problemas para clientes; Trabalhar com fornecedores para remedia
Há 1 dia em LifeworQRelatório -
Administrador de sistemas
novo GMV Lisboa, Lisboa
...this role you will be integrated within a large support team and the tasks required within the role will include: Support customers through technical help desk...
Há 6 h 38 minutos em Talent.comRelatório -
Customer Service Agent - Shop (m/f/d)
Flix Lisboa, Lisboa
At Flix, we offer a dynamic work environment with competitive pay, strong growth opportunities, and a. Driven approach to making travel more accessible, sustain
Há 19 dias em Vagas.ptRelatório -
Service Desk Agent - Spanish & Portuguese Speaker
HCLTech Lisboa, Lisboa
Get AI-powered advice on this job and more exclusive features. We are HCLTech, one of the. Growing large tech companies in the world and home to 222,000+ people
Há Mais de 30 dias em Vagas.ptRelatório -
Project Manager On-site Dellent Consulting Lisbon October 9,
Devs.pt Lisboa, Lisboa
...mínima de 2 anos no acompanhamento financeiro de projetos e na gestão dos mesmos (preferencial de IT); Licenciatura em Gestão, Gestão de Projetos, Informática...
Há 11 dias em Vagas.ptRelatório -
Consultant for Innovation Advisory
Civitta Porto, Porto
OverviewReady to embark on a journey of opportunity? Join a team of 750+ employees in 20+ countries in the first consultancy originating from CEE. We bring toge
Há Mais de 30 dias em Vagas.ptRelatório -
Técnico de helpdesk regional - zona centro/sul
novo INTELCIA Lisboa, Lisboa +1 Localização
A Intelcia Shared Services é uma linha de negócio da Intelcia Portugal, especializada em soluções de Business Process Outsourcing (BPO), Recruitment Process Out
Há 1 dia em LifeworQRelatório -
Dutch Service Desk Agent
novo Cross Border Talents Lisboa, Lisboa
As a Service Desk Agent, you will be the first point of contact for technical and customer support inquiries for our Dutch Speaking stakeholders. The ideal cand
Há 6 h 42 minutos em Talent.comRelatório -
Workplace Coordinator
Jones Lang LaSalle Incorporated Lisboa, Lisboa
Workplace Coordinator page is loaded# Workplace Coordinatorremote type: On-sitelocations: Lisbon, PRTtime type: Full timeposted on: Posted Todayjob requisition
Há 8 dias em Vagas.ptRelatório -
Supply Planning Manager
Emma – The Sleep Company Lisboa, Lisboa
OverviewReady to lead, disrupt and reinvent the sleep industry? We are Emma – The Sleep Company. Founded in 2015, we’ve become the world’s largest D2C sleep bra
Há 16 dias em Vagas.ptRelatório -
Senior Fullstack Developer (Python/React)
Intellias Lisboa, Lisboa +17 localizações
...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
Há 16 dias em Vagas.ptRelatório -
Técnico De Helpdesk Regional - Zona Centro/Sul
novo INTELCIA Setúbal, Setúbal +1 Localização
A Intelcia Shared Services é uma linha de negócio da Intelcia Portugal, especializada em soluções de Business Process Outsourcing (BPO), Recruitment Process Out
Há 15 h 9 minutos em Talent.comRelatório -
Consultant for Innovation Advisory
Civitta Porto, Porto
Overview Ready to embark on a journey of opportunity? Join a team of 750+ employees in 20+ countries in the first consultancy originating from CEE. We bring tog
Bruto/anual: 40.000€
Há 3 dias em JobleadsRelatório -
Energy Efficiency Trainee - No Experience Required
novo BNP Paribas Viseu, Viseu
About the job The main mission of the Execution Middle Office (EMO) is to capture and validate market deals from our Execution Desk. Additionally the products h
Há 6 h 27 minutos em Talent.comRelatório -
Senior fullstack developer (python/react)
novo Intellias Lisboa, Lisboa +2 localizações
...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
Há 1 dia em LifeworQRelatório
« Anterior 1 2 3 4 5 Seguinte »
Notificar novos anúncios