141 ofertas de emprego em help desk
1-25 de 141 vagas de emprego
- Analista de dados 773
- Arquitecto de dados 276
- Desenvolvedor C 339
- Desenvolvedor de Softwares 368
- Desenvolvedor .net 942
- Desenvolvedor Python 293
- Digital Marketer 611
- Engenheiro de rede 582
- Help Desk
- Java Devesenvolvedor 1.591
- Webmaster 287
- primeit 4
- solidnetworks business consulting 4
- black box 1
- reditus business solutions 1
- rumos 1
- torrestir 1
- Autônomo 1
- Efetivo
- Estágio 1
- Não definido
- Prestador de Serviço
- Temporário
- 12x36
- A combinar
- Jornada flexível
- Período integral 7
- Tempo parcial
- Último dia 43
- Última semana 126
-
Técnico(A) Help Desk
unavailable Porto, Porto
Somos uma recrutadora de âmbito nacional e nesse âmbito, procedemos à abertura de um processo de recrutamento de técnico(a) de Help Desk de utilizadores...
Há 3 dias em Vagas.ptRelatório -
Técnico de Help Desk
Reditus Lisboa, Lisboa
Temos uma excelente oportunidade de trabalho para ti, se tens experiência em prestar suporte de 1ª linha. Requisitos da FunçãoExperiência comprovada como técnic
Há 3 dias em Vagas.ptRelatório -
Help Desk Associate
beBee Careers Lisboa, Lisboa
Achieve success in.facing rolesAs a Customer Service Representative, youll be responsible for providing. Notch support to our clients. This involves resolving t
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
Help Desk Consultant
Inetum Lisboa, Lisboa
...in your potential and provide the perfect environment for you to thrive and develop your skills! We are in search of a dedicated and proactive Help Desk...
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
Conseiller Relation Clientèle Francophone H/F – Lisbonne
GENERATION Lisboa, Lisboa
Société en pleine croissance, Génération est une référence du marché de l’assurance de personnes, spécialisée dans la gestion de contrats Santé et Prévoyance av
Há 20 dias em Ofertas-emprego.netRelatório -
Help Desk Specialist
novo Hays Setúbal, Setúbal
Técnico de Sistemas de Informação Local: Santarem ou Lisboa 35horas por semana | 100% onsite
Há 1 dia em Talent.comRelatório -
Help Desk Consultant
GrabJobs Lisboa, Lisboa
...Help Desk Consultant to join our dynamic team. The ideal candidate will play an important role in providing efficient and. Quality technical support...
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
Help Desk Specialist
primeit Lisboa, Lisboa +1 Localização
PrimeIT is an international company with more than 18 years of experience delivering the best solutions in a wide range of services: Team Extension, Managed Ser
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
Help Desk Technician
Neotalent Conclusion Setúbal, Setúbal
Who are we: Neotalent Conclusion is one of the leading Iberian specialists providing services in Information Technology and Engineering services. As part of the
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
Help Desk Technician
Neotalent Conclusion Lisboa, Lisboa
Who are we: Neotalent Conclusion is one of the leading Iberian specialists providing services in Information Technology and Engineering services. As part of the
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
Gestionnaire en Assurance Prévoyance H/F – Lisbonne "URGENT"
GENERATION Lisboa, Lisboa
Société en pleine croissance, Génération est une référence du marché de l’assurance de personnes, spécialisée dans la gestion de contrats Santé et Prévoyance av
Há 24 dias em Ofertas-emprego.netRelatório -
Help desk specialist
Hays Portalegre, Portalegre
Técnico de Sistemas de Informação Local: Santarem ou Lisboa 35horas por semana | 100% onsite
Há 2 dias em jobs.searchRelatório -
Técnico Help-Desk informática
wrightia Lisboa, Lisboa
Se queres crescer na tua carreira. Te a nós! A Wrightia está a contratar um Técnico Help-Desk Informática para integrar a equipa de um cliente parceiro...
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
Croatian-speaking Help Desk Technician
YHL Lisboa, Lisboa
Join to apply for the Croatian-speaking Help Desk Technician role at YHL1 week ago Be among the first 25 applicantsJoin to apply for the Croatian-speaking...
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
Técnico de Help Desk - Aveiro
Reditus Aveiro, Aveiro
Encaminhamento para 2. ª linhas técnicas caso necessário; Levantamento de imobilizado informático. É uma mais valia se tiver experiência em: Experiência em proj
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
Information Technology Help Desk
primeit Lisboa, Lisboa
A PrimeIT é uma empresa líder com mais de 18 anos de experiência na prestação de serviços tecnológicos nas áreas de TI, Telecomunicações e Engenharia. Especiali
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
Gestionnaire Prévoyance Francophone H/F – Lisbonne
GENERATION Lisboa, Lisboa
Société en pleine croissance, Génération est une référence du marché de l’assurance de personnes, spécialisée dans la gestion de contrats Santé et Prévoyance av
Há 20 dias em Ofertas-emprego.netRelatório -
Help Desk Specialist
Hays Lisboa, Lisboa
Técnico de Sistemas de Informação Local: Santarem ou Lisboa 35horas por semana | 100% onsite
Há 2 dias em LifeworQRelatório -
Technical Support Specialist L1 / Robot Help Desk...
Relay Robotics Bragança, Bragança
Technical Support Specialist L1 /Robot Operations Support EngineerOverview: Join the innovative team at Relay Robotics as a Help-Desk Agent, where youll play...
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
French-speaking Customer Service Help Desk - 100% Remote...
Alphanumeric Systems Canada Lisboa, Lisboa
Alphanumeric is hiring a French-speaking Customer Service Helpdesk to work from home providing level one technical support in English/Portuguese to clinical cli
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
English speaking Customer Service Representative (Lisbon)
GrabJobs Lisboa, Lisboa
...Do you have a passion for giving customer service and the ability to carry out. Quality administration? We are looking for an English Speaking Help Desk...
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
Support Engineer
Signify Technology Lisboa, Lisboa
...help desk, or. Facing engineering role. Strong. Solving skills and the ability to think analytically. Familiarity with support ticket systems such as Jira...
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório -
Conseiller en relation client H/F – Lisbonne "URGENT"
GENERATION Lisboa, Lisboa
Société en pleine croissance, Génération est une référence du marché de l’assurance de personnes, spécialisée dans la gestion de contrats Santé et Prévoyance av
Há 24 dias em Ofertas-emprego.netRelatório -
Help-Desk - CRM
Lisboa, Lisboa
Help-Desk. CRM: Seepmode Descrição do emprego: ID: 8573--- Data: 31-05-2020 Empregador: Seepmode País da Emprego: Portugal Distrito: Lisboa Categoria(s)...
Bruto/anual: 60.000€
Há 3 dias em JobleadsRelatório -
Application Support (German Speaking)
Sensei Setúbal, Setúbal
...Help Desk/Application Support with Incident Management ToolsTechnical analysis skills related to IT applicationsExperience with. Based services (SaaS) is a...
Há 4 dias em Vagas.ptRelatório
1 2 3 4 5 Seguinte »
Notificar novos anúncios