233 ofertas de emprego em help desk
26-50 de 233 vagas de emprego
- Desenvolvedor de Mobile 356
- Desenvolvedor de Softwares 395
- Desenvolvedor .net 451
- Digital Marketer 400
- Engenheiro de rede 352
- Help Desk
- Java Devesenvolvedor 1.633
- Programador 353
- Software Tester 416
- Web Developer 450
- Webmaster 1.000
- sitel 14
- rumos 5
- bnp paribas 1
- fujitsu 1
- holmes place 1
- manpowergroup 1
- match profiler 1
- medicare 1
- regivir ett e form pessoal 1
- Autônomo 1
- Efetivo
- Estágio
- Não definido
- Prestador de Serviço
- Temporário
- 12x36
- A combinar
- Jornada flexível
- Período integral 25
- Tempo parcial 3
- Último dia 31
- Última semana 73
-
Klantenservice Remote Work position (Dutch)
SmartRecruitments Faro, Faro
Fully remote work. Equipment provided40h/weekPart-time availableOur client is a world’s leading outsourcing company providing services related to customer/techn
Há 9 dias em WhatjobsRelatório -
IT Service Manager
Alter Solutions Group Portugal
...IT security guidelines. Identifies IT service or solution problems and seeks resolutions without impact to end user•May perform 3rd level-level user help desk...
Bruto/anual: 40.000€
Há 12 dias em WhatjobsRelatório -
CS2813- SIEMENS SA | Service Manager for DWP
Alter Solutions Group Portugal
...help desk activities, individual coaching and trainings•Continuous service improvements•Create, update, and improve service documentation•Transfer and...
Bruto/anual: 30.000€
Há 20 dias em WhatjobsRelatório -
Apoio ao Cliente 2ª a 6ª: Lisboa
Intelcia Lisboa, Lisboa
Na Intelcia, player global de sucesso há 20 anos, asseguramos as condições para atrair, acolher e desenvolver o talento numa cultura de pertença, positiva, insp
Há 25 dias em Ofertas-emprego.netRelatório -
Técnico de Helpdesk Júnior (Lisboa)
Gi Group Lisboa, Lisboa
2024-04-11 Full time Contrato Trabalho Temporário O nosso cliente é uma conceituada empresa da indústria conserveira portuguesa e, de modo a reforçar a sua equi
Há 15 dias em Talent.comRelatório -
Service Manager for DWP
Alter Solutions Group Portugal
...help desk activities, individual coaching and trainings•Continuous service improvements•Create, update, and improve service documentation•Transfer and...
Bruto/anual: 30.000€
Há 12 dias em WhatjobsRelatório -
Content Moderator: Croatian | Polish | Latvian | Czech | Est
SmartRecruitments Lisboa, Lisboa
Our client is a world’s leading outsourcing company providing services related to customer/technical support and content moderation. Since its establishment, th
Há 9 dias em WhatjobsRelatório -
People Ops Specialist
CloudFlare Lisboa, Lisboa
Locations Available: Lisbon or Portugal Remote; Munich or Germany Remote What you'll do Cloudflare is growing our People team. Our focus is getting the best peo
Bruto/anual: 40.000€
Há 13 dias em WhatjobsRelatório -
Contract Administrator
Iptor Supply Chain Systems Lisboa, Lisboa
SUPPORT OUR GROWTH PLANS AS OUR NEXT CONTRACT ADMINISTRATORWe are looking for you if you demonstrate a keen attention to detail and possess the ability to ident
Bruto/anual: 30.000€
Há 8 dias em WhatjobsRelatório -
Apoio ao Cliente 2ª a 6ª - Guimarães
Intelcia Braga, Braga
Na Intelcia, player global de sucesso há 20 anos, asseguramos as condições para atrair, acolher e desenvolver o talento numa cultura de pertença, positiva, insp
Há 25 dias em Ofertas-emprego.netRelatório -
IT Service Manager
ALTER SOLUTIONS Lisboa, Lisboa
...IT security guidelines. Identifies IT service or solution problems and seeks resolutions without impact to end user•May perform 3rd level-level user help desk...
Há 15 dias em Talent.comRelatório -
Demand Planning Manager
Tn Portugal Lisboa, Lisboa
Demand Planning Manager Lisboa Lisboa, Lisboa, Portugal col-wideJob Description: Ready to lead, disrupt and reinvent the sleep industry? We areEmma – The Sleep
Bruto/anual: 40.000€
Há 15 dias em WhatjobsRelatório -
Customer Operations Performance Manager
Hs Mittweida Lisboa, Lisboa
Ready to lead, disrupt and reinvent the sleep industry? We are Emma. The Sleep Company. Created in 2013, we are now the world's largest D2C sleep brand, availab
Bruto/anual: 30.000€
Há 21 dias em WhatjobsRelatório -
Demand Planning Manager
Hs Mittweida Lisboa, Lisboa
Ready to lead, disrupt and reinvent the sleep industry? We are Emma. The Sleep Company. Created in 2013, we are now the world's largest D2C sleep brand, availab
Bruto/anual: 40.000€
Há 21 dias em WhatjobsRelatório -
Training & Knowledge Manager
Tn Portugal Lisboa, Lisboa
Training & Knowledge Manager Lisboa Lisboa, Lisboa, Portugal col-wideJob Description: Ready to lead, disrupt and reinvent the sleep industry? We areEmma – The S
Bruto/anual: 40.000€
Há 13 dias em WhatjobsRelatório -
Help-Desk & Field Support
PCPronto Lisboa, Lisboa
...de serviços e comercialização de soluções tecnológicas, com mais de 15 anos de mercado. Para reforçar a nossa equipa estamos a recrutar um Técnico de Help Desk...
Há 2 dias em IT JobsRelatório -
CS2813- SIEMENS SA | Service Manager for DWP
ALTER SOLUTIONS Lisboa, Lisboa
...help desk activities, individual coaching and trainings•Continuous service improvements•Create, update, and improve service documentation•Transfer and...
Há 15 dias em Talent.comRelatório -
Service Desk Analyst - Dutch & English Speaker - Lisbon (W/M
Capgemini Lisboa, Lisboa
Capgemini EngineeringWe are Capgemini Engineering. A brand part of the Capgemini Group. We have the mission to empower every person and every organization on th
Há 18 dias em Talent.comRelatório -
Dutch Customer Service Agent (Remote in Portugal)
HCLTech
Description: Dutch Customer Service Agent (Remote in Portugal) HCL Technologies is a next-generation global technology company that helps enterprises reimagine
Há 11 dias em Talent.comRelatório -
Técnico de Help Desk/ Suporte Administrativo
Amener Lisboa, Lisboa
Técnico de Help Desk/ Suporte Administrativo A Amener — Eficiência Energética, S... é uma empresa que atua na promoção de serviços de eficiência energética...
Há Mais de 30 dias em JobatusRelatório -
Emprego: Assistente de Contact Center - Set�bal - NetEmprego
Cross Border Talents
...Emprego: Cross Border Talents Refer�ncia da Emprego: Tempo Inteiro Refer�ncia da Emprego: 7-12-2024 Zona Setubal Refer�ncia da Emprego: Call Center / Help Desk...
Há 6 dias em NetEmpregoRelatório -
An�ncio de trabalho: T�cnico de Suporte 2� Linha (m/f) - Alg
Michael Page
Refer�ncia da Emprego: Michael Page Refer�ncia da Emprego: Part-Time Refer�ncia da Emprego: 16-12-2024 Zona Faro Refer�ncia da Emprego: Call Center / Help...
Há 6 dias em NetEmpregoRelatório -
Emprego: Apoio ao cliente com Franc�s (M/F) - LISBOA - NetEm
novo Cross Border Talents
...Emprego: Cross Border Talents Refer�ncia da Emprego: Tempo Inteiro Refer�ncia da Emprego: 8-12-2024 Zona Lisboa Refer�ncia da Emprego: Call Center / Help Desk...
Há 19 h 13 minutos em NetEmpregoRelatório -
An�ncio de trabalho: German Customer Service Advisor (m/f) -
novo Michael Page
...da Emprego: Michael Page Refer�ncia da Emprego: Tempo Inteiro Refer�ncia da Emprego: 25-12-2024 Zona Lisboa Refer�ncia da Emprego: Call Center / Help Desk...
Há 10 h 42 minutos em NetEmpregoRelatório -
Junior Health & Safety Business Support - French Speaker (Fu
Airbus Lisboa, Lisboa
...for customers seeking technical assistance over the phone or mail; Logging call / email activity in central Ticketing system repository; Manage help desk...
Há 4 dias em LifeworQRelatório
« Anterior 1 2 3 4 5 Seguinte »
Notificar novos anúncios