Ofertas de emprego para help desk sénior em lisboa

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Categorias
  • Desenvolvedor Python  4
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Empresa
  • primeit  2
Tipo de contrato
  • Autônomo
  • Efetivo
  • Estágio
  • Não definido
  • Prestador de Serviço
  • Temporário
Horário de trabalho
  • 12x36
  • A combinar
  • Jornada flexível
  • Período integral
  • Tempo parcial
Experiência
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Salário
Até
Data de publicação
  • Último dia  0
  • Última semana  11
  • Senior Help Desk

    novo primeit Lisboa, Lisboa

    ...com uma equipa de mais de 2350 profissionais que colaboram em projetos nacionais e internacionais nas mais diversas tecnologias. Estamos à procura de um Senior...
    Há 1 dia em Talent.com

    Relatório
  • Senior Fullstack Developer (Python/React)

    Intellias Lisboa, Lisboa  +1 Localização

    ...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
    Há 3 dias em Talent.com

    Relatório
  • Project Owner For Data Solutions (4 Years Of Experience)

    Impacting.Digital Lisboa, Lisboa  +1 Localização

    ...is a university graduate in an technical field (Engineering, Economics or Management), with at least 4 years of corporate work experience. As a Senior...
    Há 2 dias em Talent.com

    Relatório
  • Help Desk Consultant

    Inetum Lisboa, Lisboa

    ...LisbonSeniority level: Mid-Senior levelEmployment type: Full-timeJob function: Information TechnologyIndustries: IT Services and IT Consulting#J-18808-Ljbffr
    Há 5 dias em Vagas.pt

    Relatório
  • Senior IT Specialist

    FreeBalance Lisboa, Lisboa

    Join to apply for the Senior IT Specialist role at FreeBalanceThis is a. Time onsite position in the Lisbon area. Only local candidates may apply. As a...
    Há 5 dias em Vagas.pt

    Relatório
  • Senior help desk

    primeit Lisboa, Lisboa  +1 Localização

    ...com uma equipa de mais de2350 profissionaisque colaboram em projetos nacionais e internacionais nas mais diversas tecnologias. Estamos à procura de um Senior...
    Há 4 dias em LifeworQ

    Relatório
  • Senior FullStack Developer (Python/React)

    Intellias Lisboa, Lisboa  +1 Localização

    ...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
    Há 4 dias em Vagas.pt

    Relatório
  • Procure to Pay Regional Service Owner – EMEA

    Amgen Lisboa, Lisboa

    ...help desk operations. Strong ability to define and supervise KPIs and SLAs. Excellent communication and stakeholder leadership skills. Experience resolving...
    Há 5 dias em Vagas.pt

    Relatório
  • Procure to Pay Regional Service Owner – EMEA

    Lisboa, Lisboa

    ...and regional business needs. Proven experience leading regional teams and managing help desk operations. Strong ability to define and supervise KPIs and
    Bruto/anual: 40.000€
    Há 4 dias em Jobleads

    Relatório
  • Customer Support Agent (Dutch)

    TopTalent Recruitment Agency Lisboa, Lisboa

    ...the issue the client is facing, troubleshoot and provide the solutionIdentify when the issue should be. Assigned to another department or more senior...
    Há 5 dias em Vagas.pt

    Relatório
  • Project Owner For Data Solutions (4 Years Of Experience)

    Impacting.Digital Lisboa, Lisboa

    ...is a university graduate in an technical field (Engineering, Economics or Management), with at least 4 years of corporate work experience. As a Senior...
    Há 5 dias em Vagas.pt

    Relatório
  • Senior fullstack developer (python/react)

    Intellias Lisboa, Lisboa  +1 Localização

    ...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
    Há 10 dias em LifeworQ

    Relatório
  • Senior fullstack developer (python/react)

    Intellias Lisboa, Lisboa

    ...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
    Há 11 dias em LifeworQ

    Relatório
  • Contact Center Analyst – Italian Speaking

    Lisboa, Lisboa

    ...issues or malfunctions within the system. Responsibilities include: Providing technical assistance and first-line support. Registering calls in the Help Desk...
    Bruto/anual: 40.000€
    Há 11 dias em Jobleads

    Relatório

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