6 ofertas de emprego de help desk em Beja

1-6 de 6 vagas de emprego

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Concelhos
  • Beja  6
Distritos
  • Beja  6
Distância
Tipo de contrato
  • Autônomo
  • Efetivo
  • Estágio
  • Não definido
  • Prestador de Serviço
  • Temporário
Horário de trabalho
  • 12x36
  • A combinar
  • Jornada flexível
  • Período integral
  • Tempo parcial
Experiência
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Salário
Até
Data de publicação
  • Último dia  2
  • Última semana  4
  • Senior FullStack Developer (Python/React)

    Intellias Beja, Beja  +17 localizações

    ...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
    Há 3 dias em Talent.com

    Relatório
  • EDI Support Specialist (M/F/D)

    novo Dorel Juvenile Beja, Beja

    ...Your Main TasksPerform EDI Mapping, setup and testing as needed. Provide daily support for EDI interfaces to/from JD Edwards Enterprise One including help desk...
    Há 1 dia em Whatjobs

    Relatório
  • EDI Support Specialist (M/F/D)

    novo Dorel Juvenile Beja, Beja  +6 localizações

    ...Main Tasks Perform EDI Mapping, setup and testing as needed. Provide daily support for EDI interfaces to/from JD Edwards Enterprise One including help desk...
    Há 1 dia em Talent.com

    Relatório
  • Senior FullStack Developer (Python/React)

    Intellias Beja, Beja

    ...are endless. Product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
    Há 4 dias em Whatjobs

    Relatório
  • Application Support (German Speaking)

    Beja, Beja  +7 localizações

    ...Help Desk / Application Support including handling with Incident Management Tools. Experience in technical analysis regarding IT applications. Experience in...
    Bruto/anual: 40.000€
    Há 25 dias em Jobleads

    Relatório
  • Senior FullStack Developer (Python/React)

    Beja, Beja  +1 Localização

    ...are endless. The product includes various features: scheduling and time tracking, task management, communication management, chat, knowledge base, help desk...
    Bruto/anual: 60.000€
    Há 8 dias em Jobleads

    Relatório

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