6 ofertas de emprego de especialista crm em distrito de Portalegre
1-6 de 6 vagas de emprego
- Analista de dados 25
- Desenvolvedor C 15
- Desenvolvedor de Mobile 16
- Desenvolvedor .net 43
- Desenvolvedor Python 24
- Engenheiro de rede 14
- Engenheiro De Software 22
- Especialista CRM
- Java Devesenvolvedor 53
- Software Tester 16
- Web Developer 103
- Autônomo
- Efetivo
- Estágio
- Não definido
- Prestador de Serviço
- Temporário
- 12x36
- A combinar
- Jornada flexível
- Período integral 1
- Tempo parcial
- Último dia 4
- Última semana 6
-
Circular economy and crm recycling expert
novo NTU International A/S Portalegre, Portalegre
Circular Economy and CRM Recycling Expert Location: Europe Duration: Task-based or medium-term Estimated Workload: Short-term assignments / task-based...
Há 1 dia em LifeworQRelatório -
Critical raw materials (crm) policy expert
novo NTU International A/S Portalegre, Portalegre
Critical Raw Materials (CRM) Policy Expert Location: Europe (remote/on-site as needed) Duration: Up to 12 months Estimated Workload: Short-term assignments /...
Há 1 dia em LifeworQRelatório -
Permitting and regulatory reform specialist (crm projects)
novo NTU International A/S Portalegre, Portalegre
Permitting and Regulatory Reform Specialist (CRM Projects) Location: Europe Duration: Medium-term consultancy Estimated Workload: Short-term assignments /...
Há 1 dia em jobs.searchRelatório -
Economic and impact assessment expert - crm transition
novo NTU International A/S Portalegre, Portalegre
Economic and Impact Assessment Expert – CRM Transition Location: Europe Duration: Medium-term Estimated Workload: Short-term assignments / task-based...
Há 1 dia em LifeworQRelatório -
Especialista em Negócios Imobiliários
beBeeConsultor Ponte de Sor, Portalegre
...apoio permanente de uma equipa de especialistas. Público imóveis nos portais mais relevantes. Conte com ferramentas de marketing de qualidade. Acceso a um CRM...
Há 3 dias em JobrapidoRelatório -
Junior customer solutions expert
Beynd Portalegre, Portalegre
...Comfortable escalating issues and managing risk Experience in customer-facing roles (preferred) Familiarity with CRM/helpdesk tools and email systems
Há 2 dias em LifeworQRelatório
Notificar novos anúncios